Hosting sponsorumuz:
Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
06-09-2012, 10:05 PM
Yorum: #1
MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
ARKADAŞLAR CUMARTESİ GÜNÜ SANAYİYE GİTTİM USTAM MOTOR ÜFLEMEYE BAŞLAMIŞ DEDİ ARABAYI ELİMDEN ÇIKARMAMI SOLEDİ.ZATEN ŞANZIMANDAN DA YAĞ KAÇAĞI VAR MECBUREN ARACI SATIŞA ÇIKARDIM HİÇTE SATASIM YOK AMA BANA ÇOK MASRAF ÇIKARCAK ÜFLEME VAR AMA ARABANIN ÇEKİŞİ ON NUMARA NAPMALIYIM SATSAM İYİDE Bİ ARABA ALAMICAM SORUNUM NASIL HALLOLUR NAPMALIYIM BİRDE HAFTAYA MEMLEKETE GİTCEM TOPLAM GİT GEL 1500 KM USTAM GİDER GELİRSİN BI SORUN OLMAZ DEDİ. BEYLER GÖRÜŞLERİNİZE İHTİYACIM VAR....
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06-09-2012, 10:29 PM
Yorum: #2
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
yağ eksiltmesi ne durumda kardeş ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06-09-2012, 10:41 PM
Yorum: #3
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
Kardeşim her ustaya güvenme araçlar en az 13 yasında bu araçlarda muhakkak üfleme oluyor zaten fiat kendisi diyor araçlarımızda ufakta olsa motor hava verir die kanmayın her söyleyene motor bitse muhakkak belli eder kendini morelini bozma

Bu Ustalar Adamı Usta Eder....
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06-09-2012, 10:43 PM (Bu konu en son: 06-09-2012 Tarihinde, Saat: 10:43 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: MuratErsoy.)
Yorum: #4
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
ustanın sat bunu lafına çok takılmayın. maddi durumunuz 2005 üstü bir araba alabilecek durumda değilse ve arabanızı seviyorsanız yaptırın binin. çok yağ eksiltmiyorsa, çekişte çok düşük değilse binmeye devam.

bi de unoyu bilmeyen adam çok, uno üstten egzantrikli olduğu için, üfler az, yağ kapağını açarsanız yağ bile atar biraz.
bi başka ustadan görüş alın en kötü.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06-09-2012, 11:34 PM (Bu konu en son: 06-09-2012 Tarihinde, Saat: 11:35 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: byfirtina.)
Yorum: #5
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
PEKİ BEYLER ŞANZIMANDAN YAĞ KAÇIRMAYI NASI YAPCAM BİLMİYORUM KEÇELERİ VE İÇ VE DIŞ KÖRÜKLERİ DEĞİŞTİRDİM AMA AYNI YINE
(06-09-2012 10:29 PM)bL0od.Spy Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  yağ eksiltmesi ne durumda kardeş ?



KARDESİM AYDA Bİ LİTRE EKLETİYORUM KESİN
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06-09-2012, 11:59 PM
Yorum: #6
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
rektefe ettireceksen uno ustası bulmalısın üstat şahincinin eline verme gecmıs olsun satarsanda hayırlısı diyelim

Tofaş , Opar.. Kurcalama Kopar.. Angel
Direksiyonda Eşşek varsa , Kaputun altında kaç beygir olduğunun bir önemi yoktur...
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
07-09-2012, 01:35 AM
Yorum: #7
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
Aracına doğru olculerde yağ ekle.yağ çin ince ise araç yağ yakar.üfleme olayını geç .üfleme olmasi aracın bitik olduğunu gostermeski.20 50 castrol macnatec at arabaya .sonrada 1 ay boyunca yağı olc bakalım. Şanzıman olayida 3ayda bir yağ olmalı yapRsin yoksa oyle masraflok durum yokkki.selamlar.

[Resim: uj7zv.jpg]

Trafik HAYAT'TIR...........!
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
07-09-2012, 09:25 AM (Bu konu en son: 07-09-2012 Tarihinde, Saat: 03:51 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: Sevgikitabevi.)
Yorum: #8
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
Benim araba 2000 km de 4 lt yağ yakıyor.20x50 kullanıyorum. ucuz bir yağ alıyorum. Sea horse marka..Performans filan çok iyi..devrini buldu mu uçuyor...Rektefiye lazım ama bu şekilde de bir problemim yok...Performans düşmez dedi usta...Hatta yağ yaktığı için artabilir bile...

Yani yağsız kalmadığı sürece bir sorun olmayacaksa tek masraf yakılan yağ...Bunun dışında bir problem gözükmüyor gibi.

Ali GÜRBÜZ
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
07-09-2012, 03:54 PM
Yorum: #9
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
zaten memlekete gidip gelcem 1500 km yol yaparım artım dönüşte 20 50 yağ koyayım bi deneyelim baklım zaten unolar üstten ekzantirikli olduğu için üfleme yaparmış bakalım memlekette de bi gösterelim ne dicekler ona göre bi hareket ederim.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
07-09-2012, 04:39 PM (Bu konu en son: 07-09-2012 Tarihinde, Saat: 05:11 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: Sevgikitabevi.)
Yorum: #10
RE: MOTOR ÜFLEMESİ VE ŞANZIMAN YAĞ KAÇIRMA SORUNU
Ben sitede yayınlanan kullanım klavuzunda okumuştum... 1000 km de 0,5 lt yağ yakabilir diye belirtmişler Smile


Ek Dosya-(lar) Resim-(ler)
[Resim: alim0812.th.jpg]   

Ali GÜRBÜZ
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  hidrolik direksiyon yağ kaçırma slhgzy 2 128 29-07-2014 11:02 PM
Son Yorum: uno27
  şanzıman yağ kaçırıyor erdogan3565 8 261 29-07-2014 01:18 PM
Son Yorum: SercanTEK
  uno s60 şanzıman lala81 10 299 28-07-2014 02:29 AM
Son Yorum: lala81
  motor yağı seçimi iburakturan 6 322 25-06-2014 10:28 AM
Son Yorum: iburakturan
  Motor Yağ Kaçağı..ve Yağ Lambası unocum 13 633 14-06-2014 12:52 PM
Son Yorum: unocum
  Motor çok az üflüyor cihan.guney 3 352 28-05-2014 11:55 AM
Son Yorum: cankazek06
  silkeleme sorunu hobbycan38 10 815 25-05-2014 12:49 PM
Son Yorum: bülentt59
  debrıyaj sorunu ? Saffet 28 9 637 23-05-2014 03:29 PM
Son Yorum: Saffet 28
  Motor bakıma girdi baya zorladı :) hdakman 10 692 14-05-2014 01:51 PM
Son Yorum: hdakman
  DİREKSİYON KUTUSU SORUNU-- karpuz 10 848 11-05-2014 09:54 AM
Son Yorum: Gökhan Özgün

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi